Jasper - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu Jasper - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu

Jasper

Door: Jan en Elly

Blijf op de hoogte en volg Jan en Elly

01 Juni 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

Vandaag een makkelijke en rustige dag. Vanmorgen naar Maligne canyon gereden. Dat is ca. 15 km van de campground. Daar hebben we door de canyon gewandeld. Wat natuurlijk erg mooi is. De canyon is smal en het water gaat met veel snelheid en herrie door de canyon. Na 3 uurtjes wandelen waren we weer terug bij de camper.
En de zon schijnt!!!
Vanmiddag in Jasper watboodschappen gedaan, het is een klein dorpje in wintersport sfeer.
We waren rond half 4 weer op de camping, snel een korte broek aan en lekker van de zon genieten. We hadden ook nog aanloop van enkele elks. Een elk is een eland. Zij liepen rustig te grazen.
Vandaag ook voor het eerst buiten gegeten. We worden verwend!

• 01 Juni 2015 - 13:40

Tiny En Piet:

Hoi Elly en Jan
    Eindelijk mooi weer. Dan ziet de wereld er toch net wat mooier uit. We kunnen via maps goed de omgeving bekijken waar jullie zijn. We hebben de campground bij lake Louise gezien en ook het meer zelf. Echt heel mooi. Zonet hebben we even door Jasper gewandeld. Leuk klein plaatsje met twee campgrounds. Op welke jullie staan weten we natuurlijk niet. De volgende stops gaan we ook via maps volgen.
    Nog veel plezier en tot het volgende verslag.

Grotjes Tiny en Piet