Op doorreis - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu Op doorreis - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu

Op doorreis

Door: Jan en Elly

Blijf op de hoogte en volg Jan en Elly

04 Juni 2015 | Canada, Lillooet

Het heeft volgens ons de hele nacht geregend en vanmorgen regende het nog. Volgens buienradar zou het de hele dag regenen in Clearwater. We besloten dan maar door te rijden.
We betrokken om 9 uur en reden alweer door een mooi landschap met bergen en bossen. En het regende.
Rond de middag werd het gelukkig droog en leek de Canada nog mooier.
We besloten door te rijden naar Lillooet waar een campground is aan de voet van een rivier. Daar waren we om 3 uur. We hebben een mooi plekje. Genieten van het uitzicht en hopen op beter weer morgen.

• 04 Juni 2015 - 20:15

Coby En Ruud:

Hoi, jullie treffen het niet met het weer maar wat een mooi plekje! Het moet echt ontzettend mooi zijn daar! Geniet lekker! Groetjes

• 04 Juni 2015 - 21:39

Tiny En Piet:

Hoi Elly en Jan

Volgen jullie reis via maps, en hebben een goed idee van de omgeving waar jullie zijn. We zagen ook dat er in lillooet twee campgrounds zijn, waarvan een met foto's . Ziet er goed uit. Geniet er van en goede reis.

Groetjes Tiny en Piet

• 07 Juni 2015 - 00:30

Anton:

Jullie treffen het niet zeg met het weer. Gelukkig lijkt het landschap veel goed te maken. Ondertussen is het hier i NL sinds donderdag eindelijk ook gaan zomeren dus heb na zo'n 3 weken eindelijk vanochtend weer eens geskeelerd. Hopelijk breekt bij jullie ook snel de zomer door.