Clearwater - Reisverslag uit The Dalles, Verenigde Staten van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu Clearwater - Reisverslag uit The Dalles, Verenigde Staten van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu

Clearwater

Door: Jan en Elly

Blijf op de hoogte en volg Jan en Elly

03 Juni 2015 | Verenigde Staten, The Dalles

Vandaag vervolgen wij onze reis naar Clearwater. Dat is ca. 110 km. Vandaag onze eerste moose gezien. Dat is dus een eland. De elk van deze week,is een rendier.
In Clearwater eerst naar het info centrum geweest voor informatie over wandelingen. Daarna boodschappen ingeslagen. Dat moet ook gebeuren tijdens de vakantie.
Toen gereden naar onze campground : The Dutch Lake RV resort.
We hebben een mooi plekje met uitzicht op de bergen en het meer.
Vanmiddag gewandeld in het Wells Gray Provincisl Park. 2 watervallen gezien. De laatste had een valhoogte van 140 meter.
We wilde nog naar een andere waterval. Toen we daar op het parkeerterrein stonden barstte er een bui regen met onweer los. Toen besloten terug ge gaan naar de campground. Onderweg bijna een schildpad platgereden. Hij had mazzel Jan raakte hem net niet.
Hopen dat morgen de zon wer schijnt.

• 03 Juni 2015 - 14:00

Coby:

Hoi Jan en Elly,

af en toe een buitje ? dat kan de pret niet kreuken ! zonder regen zou de natuur immers niet zo mooi zijn :-). Zo te lezen is het er in het echt net zo mooi als al die namen van de plaatsen waar jullie (langs) komen. Canada ook op ons verlanglijstje ??? wie weet !

Mooie reis verder, en geniet !

Coby