Lange eerste dag - Reisverslag uit Calgary, Canada van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu Lange eerste dag - Reisverslag uit Calgary, Canada van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu

Lange eerste dag

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Jan en Elly

27 Mei 2015 | Canada, Calgary

Kees leverde ons rond kwart voor 10 af op Schiphol. Lekker vroeg er stonden geen rijen voor de incheckbalie. Binnen een half uur waren we onze koffers kwijt en door de paspoortcontrole.
Het vliegtuig vertrok met een half uur vertraging en we landen om bijna half 3 in Calgary. Met de shuttlebus naar ons hotel. Helaas is her van ons hotel naar jet centrum bijna 1uur reizen. We hebben besloten maar niets van Calgery te zien. We hebben lekker gegeten in het restaurant van het hotel. Jan ligt nu in bad. Goed voor zijn stijve spieren. We gaan lekker vroeg naar bed. Het is hier 8 uur vroeger dan in Nederland. We zijn weer bij a 25 uur wakker.
Morgen om 9uur de camper ophalen. En dan gaat her echt beginnen.

• 27 Mei 2015 - 17:52

Coby:

Hoi Jan en Elly,

Heel veel plezier en alleen maar genieten!!
    Groetjes,
    Ruud en Coby

• 27 Mei 2015 - 22:55

Miep & Peter:

Hoi Luitjes, laat de NHR maar even rusten.