Banff - Reisverslag uit Bằng Cách, Vietnam van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu Banff - Reisverslag uit Bằng Cách, Vietnam van Jan en Elly Berg - WaarBenJij.nu

Banff

Door: Jan en Elly

Blijf op de hoogte en volg Jan en Elly

28 Mei 2015 | Vietnam, Bằng Cách

Na een goede nachtrust en een lekker ontbij werden wij door de taxi opgehaald om ons naar de camperverhuurder te brengen. Daar waren wij om even half 9. De camper stond al voor ons klaar. na een inspectie, uitleg en een instructiefilm om 10 ur op weg. Het zoeken van een supermarkt valt nog nijét mee, maar na wat heen en weer rijden toch gevonden. Het was een hele grote winkel, waar niet 1 merk van iets te koop was maar wel 10 merken. Maar na ruim 1 uur hadden we alles en konden we eindelijk oppas richting banff.
Onderweg na Banff genoten van het mooie uitzicht genoten.de bergen zijn nog gedeeltelijk bedekt met sneeuw.
Onderweg een flinke bui gehad Met regen, hagel en onweer.We waren om half 4 in Banff,, even snel een bakkie en dan met de bus naar de Gondel in Banff.
Daar genoten van het fraaie uitzicht. Boven aan de gondel kon je via een trap nog hoger naar een voormalig weerstation, dit waren 370 treden.
Terug naar de camping om een toast uit te brengen op onze trouwdag,.

• 28 Mei 2015 - 10:47

Anton:

Jan en Elly, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Het moet opnieuw een prachtige dag geweest zijn. Ik ben alleen benieuwd of jullie nu in Banf zitten, of in Ha Noi zoals het kaartje in jullie verslag laat zien.
    Veel plezier vandaag en ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Groetjes Anton.

• 28 Mei 2015 - 14:31

André, Coby, Rosa-Li En XiaoDou:

Klein vrachtauto'tje toch, Jan, zo'n camper ???? :-)
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Geniet van een mooie reis en pas op voor beren !
    Groeten uit Voorhout,
    André, Coby, Rosa-Li en XiaoDou